CRIS RONALDO

CRIS RONALDO

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 190
بازدید کل : 25079
تعداد مطالب : 81
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

منبع کدهای زیباسازی


مورینیو: من مسئول این شکست هستم

مورینیو: من مسئول این شکست هستم


ژوزه مورینیو، سرمربی رئال مادرید، خود را به عنوان مقصر شکست 1-0 تیمش مقابل گرانادا معرفی کرد.

گل به خودی رونالدو در دیدار دیشب که اولین گل به خودی ستاره پرتغالی در دوران حرفه ای اش بود، یک پیروزی باورنکردنی را برای تیم کوچک گرانادا رقم زد تا شاگردان مورینیو فرصت نزدیک شدن به رتبه دوم جدول را از دست بدهند.

کریم بنزما در نیمه دوم یک موقعیت بسیار خوب گلزنی را از دست داد تا شکستی که هوداران رئال اصلا انتظارش را نداشتند، تا پایان پا بر جا بماند.

مورینیو در گفتگو با خبرنگاران گفت:" وقتی تیم پیروزی می شود و همه خوب بازی می کنند، این نتیجه حاصل مدیریت درونی تیم است اما وقتی شکست می خورد، مسئولیت مربی است. خب ما امروز خوب بازی نکردیم. ما خودمان نبودیم و من مسئول این اتفاق هستم.

ما حتی نتوانستیم به یک تساوی برسیم و این نتیجه من را اذیت می کند. همچنین به این خاطر ناراحت هستم که ما در نیمه اول وحشتناک بودیم. حتی اگر در نیمه دوم به تساوی می رسیدیم، به سختی می توانستم از این نتیجه راضی باشم."

سرمربی پرتغالی رئال بار دیگر برنامه ریزی رقابت های لالیگا را به سود بارسا دانست و گفت:" از مدت ها قبل مشخص شده که تیم ها روی برنامه بازی های شان کنترل ندارند. ما چهارشنبه یک دیدار دشوار و خسته کننده را پشت سر گذاشتیم اما یک تیم امروز بازی می کند و تیم دیگر فردا. این همیشه مسئله بوده است.

بعضی از بازیکنان ما که امروز به میدان رفتند، خسته بودند زیرا در تمام دقایق بازی با بارسا به سختی کار کردند.  

اما من نمی دانم چرا بقیه آنهایی که امروز بازی کردند، خسته نشان می دادند، در حالی که در بازی چهارشنبه یا روی نیمکت بودند یا روی سکوها."


http://www.shiaupload.ir/images/80003587578313045030.jpg



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: SAEED تاريخ: دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

درود بر دوستداران کریس رونالدو

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to crisronaldo1374.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com