CRIS RONALDO

CRIS RONALDO

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 192
بازدید کل : 25081
تعداد مطالب : 81
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

منبع کدهای زیباسازی


آنچلوتی: کی از داشتن رونالدو بدش می‌آید؟

آنچلوتی: کی از داشتن رونالدو بدش می‌آید؟


کارلو آنچلوتی، مربی پاری سن ژرمن به شایعات پیوستن کریستیانو رونالدو به تیمش واکنش نشان داده است.

او گفته: «رونالدو در تیم من؟ چرا که نه؟ چه کسی دوست ندارد او را در تیمش داشته باشد؟ البته من از مهاجمانی که دارم راضی‌ام.»

او در دوران مربی‌گری‌اش با ستاره‌های فراوانی سر و کار داشته اما از یک بابت بسیار پشیمان است: «هنگامی که به پارما رفتم فرصت خرید روبرتو باجو را داشتم. اما این کار را نکردم. بازی او به تاکتیک ما نمی‌خورد. اما اشتباه بود.

اگر دوباره فرصتش را داشتم به او می‌گفتم به تیم من بیاید و بعدا درباره تاکتیک‌ها صحبت می‌کردیم!»


http://u.goal.com/252600/252614hp2.jpg



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: SAEED تاريخ: سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

درود بر دوستداران کریس رونالدو

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to crisronaldo1374.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com