CRIS RONALDO

CRIS RONALDO

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 194
بازدید کل : 25083
تعداد مطالب : 81
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

منبع کدهای زیباسازی


گفتگو با رونالدو(سری پنجم):منچستر یونایتد بهترین تیم انگلیس است؛این بازی یک دوئل بزرگ اروپایی است

گفتگو با رونالدو(سری پنجم):منچستر یونایتد بهترین تیم انگلیس است؛این بازی یک دوئل بزرگ اروپایی است


ستاره پرتغالی رئال مادرید در گفتگوی دیگری با روزنامه آ.اس به مرور شرایط کنونی تیم باشگاهی اش پرداخت.او در مورد مورینیو و جرو بحثی که در پایان دیدار دور رفت مرحله یک چهارم پایانی کوپا دل ری با آقای خاص داشت صحبت کرد. متن این گفتگوی بلند به گزارش آ.اس را در شش قسمت برای شما آماده کردیم که در اینجا می توانید قسمت پنجم این گفتگو را مطالعه کنید:

فکر می کنی که ایگواین و بنزما از اینکه مهاجمی مثل تو را درکنارشان می بینند که در هر فصل 60 گل می زند، احساس حقارت می کنند و بودن تو روی آنها تاثیر میگذارد؟

نمی توان یک فوتبالیست را فقط به خاطر گلهایی که می زند ارزیابی کرد. پیپیتا (ایگواین) و بنزما برای کمک کردن به تیم خیلی تلاش می کنند و من آنها را فقط با درنظر داشتن گلزنی هایشان ارزیابی نمی کنم. بازیکنانی مثل ژابی آلونسو، خدیرا و اوزیل هستند که بازیکنان فوق العاده خوبی هستند ولی گلهای کمی می زنند. فقط درکنار هم و دست در دست هم است که می توانیم به جام های قهرمانی برسیم.

این روزها ستاره روی بورس رئال، واران است . تو همیشه از او تعریف می کردی

واران در حال یادگیری درسهای بزرگی است.او به عنوان یک فوتبالیست و یک انسان رشد زیادی داشته و مطمئنم که او مبدل به یک بازیکن تراز اول خواهد شد. واران سرعتی و سریع است. خیلی خوب می دود و در حرکات تدافعی کاملا جدی است. او با وجود جوانی اش تجربیات زیادی کسب کرده. واران فروتن است و از نظر من تا چند سال دیگر مبدل به یکی از بهترین مدافعان دنیا خواهد شد. هیچ شکی از این بابت ندارم.

می دانی که درپایان این فصل مورینیو چه خواهد کرد؟ او تصمیمش را با بازیکنان تیم درمیان گذاشته؟

نمی دانم. فکر می کنم که دست کم تا پایان فصل خواهد ماند. چون او سرمربی ای است که همیشه به قهرمانی فکر می کند و ما چندین چالش بزرگ را پیش رو داریم که می توانیم به آنها دست بیابیم. بعد از آن و در پایان فصل است که او بهترین راه را برای خودش، برای تیم حرفه ای اش و برای باشگاه برخواهد گزید.ولی نمی دانم که او چطور فکر می کند و نظر سران باشگاه چیست و به همین خاطر ترجیح می دهم تا دراین باره صحبت نکنم

درمورد جرو بحثت با مورینیو بگو. از اتفاقی که افتاد متعجب نشدی؟ هواداران که خیلی تعجب کردند

این یک موضوع کاملا شخصی است. همه چیز حل شده و حالا همه چیز کاملا خوب است . اتفاق هایی که در داخل رختکن رخ می دهند در همان رختکن می مانند.

هفته آینده باید درمرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیم سابقت منچستریونایتد قرار بگیری.در آستانه این دیدار حساس چه حسی داری؟

حس ویژه ای است. چون همه می دانند که من شش سال در منچستربازی کرده ام و محبت خاصی به این تیم دارم. ولی یک بازی، یک بازی است و من به جنگ آنها نمی روم. فقط می خواهم فوتبال بازی کنم ،لذت ببرم و به تیمم درمسیر حذف کردن یونایتد کمک کنم . همه ما اگر می خواهیم در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا باقی بمانیم باید حداکثر توانمان را به کار بگیریم. من خودم را برای حضور در اوج در این بازی آماده می کنم.

در تیم حریف آندرسون و نانی هستند که دوستان صمیمی تو هستند

بله.من در اردوی تیم ملی پرتغال با نانی صحبت کردم و درمورد بازی حساس پیش روی (رئال- منچستر) کلی با هم شوخی کردیم ولی این اتفاق خاص و ویژه ای نیست. این بازی یک دوئل بزرگ اروپایی است و من فراموش نمی کنم که تیم مقابل ما، بهترین تیم انگلیس است.


http://futbol.as.com/futbol/imagenes/2013/02/07/primera/1360199054_113969_1360199463_noticia_grande.jpg



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: SAEED تاريخ: پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

درود بر دوستداران کریس رونالدو

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to crisronaldo1374.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com