CRIS RONALDO

CRIS RONALDO

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 212
بازدید کل : 25101
تعداد مطالب : 81
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

منبع کدهای زیباسازی


گفتگو با رونالدو(سری ششم):دیدار مجدد با هواداران اولدترافورد خاص و ویژه خواهد بود

گفتگو با رونالدو(سری ششم):دیدار مجدد با هواداران اولدترافورد خاص و ویژه خواهد بود

 

ستاره پرتغالی رئال مادرید در گفتگوی دیگری با روزنامه آ.اس به مرور شرایط کنونی تیم باشگاهی اش پرداخت.او در مورد مورینیو و جرو بحثی که در پایان دیدار دور رفت مرحله یک چهارم پایانی کوپا دل ری با آقای خاص داشت صحبت کرد. متن این گفتگوی بلند را که روزنامه آ.اس به بازتابش پرداخته را در شش قسمت برای شما آماده کردیم که در اینجا می توانید قسمت ششم این گفتگو را مطالعه کنید:

در دیدار دوباره تو با الکس فرگوسن درانتظار چه هستی؟

من رابطه خیلی خوبی با الکس فرگوسن دارم ودیدار دوباره لحظه خیلی خوبی برای او و برای من خواهد بود. دیدار مجددبا هواداران اولدترافورد هم خاص و ویژه خواهد بود. هوادارانی که همیشه با من برخورد خیلی خوبی داشته اند و هنوز هم رابطه خوبی با من دارند. من محبت و احساس ویژه ای به آنها دارم.

تو کمی دیر رسیدی ولی این روزها درمورد بازیهای تاریخی رئال مقابل یونایتد و آن بازی به یادماندنی فرناندو ردوندو و یا هت تریک رونالدوی برزیلی صحبت می شود

بله. برایم تعریف کرده اند. این بازیها، بازیهای خیلی زیبایی برای هواداران و بازیهایی مملو از احساسات بودند.مطمئنم که در این بازی حذفی هم بازیهای به یادماندنی و گلهایی فراموش نشدنی را شاهد خواهید بود. این دو بازی، جزو سخت ترین بازیهای حذفی خواهد بود و فراموش نمی کنیم که بازی برگشت در اولدترافورد است؛ استادیوم ارزشمندی که هواداران در آن از آواز خواندن و تشویق تیم محبوبشان دست نمی کشند.

رئال را مدعی صعود به دور بعد می دانی؟

نمی توان در رویارویی دو تیم فوق العاده بزرگ چنین چیزی را گفت. من براین باورم که ما تیم بهتری هستیم ولی در حال حاضر باید این را در زمین مسابقه به نمایش بگذاریم.

هنوز دو غایب کلیدی دارید: په په و کاسیاس: البته په په به زودی برمی گردد ولی غیبت کاپیتان طولانی است. غیبت او را چطور ارزیابی می کنی؟

جای په په خیلی خالی است. چون او یک مدافع خیلی مهم برای ماست ولی تیم ما منابع زیادی دارد و بازیکنان زیادی که شجاعت مشابهی با په په دارند را در اختیار داریم. په په زود برمی گردد و یک نیروی کمکی خواهد بود که شادی و انگیزه زیادی به تیم می دهد.

و مصدومیت ایکر؟

او یک غایب خیلی بزرگ برای تیم ماست ولی سران باشگاه دیگو لوپس را به خدمت گرفتند که دروازه بان بزرگی است و عملکرد فوق العاده ای برای ما خواهد داشت.

از صحبت های اخیر سارا کاربونرو، نامزد کاسیاس که از شرایط سخت در رختکن رئال مادرید و عدم برقراری ارتباط میان مورینیو و بازیکنان رئال صحبت کرده بود، تعجب نکردی؟

موضوعاتی هستند که من دوست ندارم درموردشان صحبت کنم. ولی این موضوع، کمی حساس است و من براین باورم که چیزی است که نباید اتفاق بیفتد. البته افراد آزادند تا هرآنچه فکر می کنند را بگویند ولی من براین باورم که کار خوبی انجام نداده. چون مسائل مربوط به رختکن باید در همان رختکن بمانند و مسائلی هم که از آنها اطلاع داریم، نباید برای رسانه ها بازگو شود ولی باز هم تکرار می کنم که هرکسی آزاد است تا هرطور که می خواهد خود را بروز داده و هرچه فکر می کندرا برزبان بیاورد.

 

http://uploadpa.com/beta/12/egvwrbboaqrnbfvdk1s8.jpg

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: SAEED تاريخ: پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

درود بر دوستداران کریس رونالدو

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to crisronaldo1374.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com