CRIS RONALDO

CRIS RONALDO

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 194
بازدید کل : 25083
تعداد مطالب : 81
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

منبع کدهای زیباسازی


مورینیو: دنیا در انتظار نبرد رئال - منچستریونایتد است

هرچند در این مرحله دیدارهای مهمی مانند آرسنال- بایرن و میلان- بارسا نیز برگزار می شود اما مورینیو معتقد است که دیدار تیمش مقابل یونایتدها از بیشترین جذابیت برخوردار است

سایت گل- ژوزه مورینیو، سرمربی رئال مادرید، دیدار پیش روی تیمش مقابل منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا را دیداری توصیف کرد که همه دنیا در انتظار آن هستند.

منچستریونایتد چهارشنبه شب در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ در برنابئو مقابل رئال قرار خواهد گرفت و مورینیو برای دیدن دیدار شب گذشته شیاطین سرخ مقابل اورتون، به الدترافورد رفته بود.

هرچند در این مرحله دیدارهای مهم دیگری مانند آرسنال- بایرن مونیخ و میلان- بارسا نیز برگزار می شود اما مورینیو معتقد است که دیدار تیمش مقابل منچستریونایتد از بیشترین جذابیت برای هواداران برخوردار است.

او در گفتگو با ام یو تی وی گفت:" این دیداری است که همه دنیا در انتظار آن است. دنیا در انتظار سایر دیدارهای چمپیونزلیگ نیست و امیدوارم بتوانیم به دنبال همان چیزی را بدهیم که منتظر آن نشسته است."

مورینیو و فرگوسن از سال ها قبل رابطه دوستانه ای با هم دارند و سرمربی رئال هم بار دیگر همتایش در تیم رقیب را مورد ستایش قرار داد.

" از اینکه رابطه دوستانه ای با او دارم احساس غرور می کنم زیرا او فرد مهمی در دنیای فوتبال است و مهمتر از آن، آدم خوبی است.

من همیشه رابطه فوق العاده ای با او داشتم و همیشه به خاطر آن احساس غرور می کنم. از زمانی که من در پورتو بودم تا به حال، در دیدارهای زیادی مقابل هم قرار گرفتیم؛ با چلسی، اینتر و رئال. من با همه تیم هایم مقابل منچستریونایتد سرالکس بازی کردم.

البته من به دنبال پیروزی هستم و او هم همین طور اما فکرمی کنم به خاطر دوستی، تیم بازنده کمی می تواند خوشحال باشد اما من می خواهم پیروز باشم."

     



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: SAEED تاريخ: دو شنبه 23 بهمن 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

درود بر دوستداران کریس رونالدو

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to crisronaldo1374.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com