CRIS RONALDO

CRIS RONALDO

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 193
بازدید کل : 25082
تعداد مطالب : 81
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

منبع کدهای زیباسازی


رونالدو: در منچستریونایتد بیشتر از فوتبال بازی کردن لذت می بردم

رونالدو: در منچستریونایتد بیشتر از فوتبال بازی کردن لذت می بردم


کریس رونالدو، ستاره رئال مادرید، دوران حضورش در منچستریونایتد را رویایی توصیف کرد اما به هم تیمی های سابقش هشدار داد که قصد دارد رئال به دهمین قهرمانی در چمپیونزلیگ برساند.

ستاره پرتغالی که چهارشنبه شب در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ مقابل تیم سابقش قرار خواهد کرد ، در آستانه این دیدار از روزهای خوب حضورش در الدترافورد گفت.

او در گفتگو با سان گفت:" بله، حضور در منچستریونایتد دوران بسیار خوبی برای من بود. من در آنجا به همه افتخارات رسیدم. آن دوره، دوره فوق العاده ای در زندگی ام بود. آن دوران، لذت بخش ترین روزهای فوتبالم هم بود؛ شاید به خاطر اینکه خیلی جوان بودم.

پیوستن به منچستریونایتد، یکی از بزرگترین باشگاه های دنیا، در 18 سالگی مثل یک رویا بود. و بازی کردن در کنار بازیکنانی که پیش از آن تنها در تلویزیون آنها را می دیدم، شاید باعث شده بود که بیشتر از بازی کردن لذت ببرم.

منظورم این نیست که در رئال از بازی کردن لذت نمی برم اما اکنون بزرگتر و پخته تر شده ام. دیگر مانند دوران نوجوانی رویا پردازی نمی کنم. اکنون 28 ساله هستم و دیگر در ابتدای راه نیستم. اکنون مسن هستم"

رونالدو که در سال 2008 با منچستریونایتد قهرمانی در چمپیونزلیگ را جشن گرفت، تاکید کرد که قهرمانی دوباره در این رقابت ها هدف اصلی اش است و مطمئن است که می تواند با رئال به این هدف برسد.

" چمپیونزلیگ برای رئال بسیار ویژه است زیرا می خواهیم برای دهمین بار این جام را فتح کنیم. برای من، فتح این جام مثل رسیدن به قله است.

بازی های هیجان انگیزی زیادی از این رقابت ها در ذهن بازیکنان و هواداران مانده است. من هم می خواهم سهم خودم را داشته باشم. می خواهم تاثیرگذار باشم."


http://u.goal.com/250800/250896hp2.jpg



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: SAEED تاريخ: سه شنبه 24 بهمن 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

درود بر دوستداران کریس رونالدو

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to crisronaldo1374.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com